زندگیا به شدت سخت شده

مدتی بود هی کامنت میذاشتم
هی یادم میرفت برم جوابشو ببینم.
الان آدرس پستو کپی میکنم
تو برچسب زرد نگه میدارم!
۲:)
چه سختی میدید به خودتون:/

این که کپی میکنم آدرسو سخت نیست

منظورم از سخت شدن زندگی بی حافظگیه 
اونم تو این سن
:|

منم منم...
راه کار خوبی بود...تشکرات...

بلی بلی

خواهشمندات

اوووف آره منم گاهی اوناییی که دنبال نمیکنم آدرسشون یادم میره ..کلی حرص میخورم:/

من یادم میره واسه کدوم دنبال کرده ها کامنت گذاشتم

دنبال نکرده ها رو که اغلب سمتشون نمیرم
اگه از کروم کامپیوتر/ لپتاپ استفاده میکنی
میتونی یه چیزی نصب کنی روش که بتونی تغییرات پیج هایی که میخوای رو نشون بده بدرد اون وب هایی میخوره که دوسشون داری اما تو سرویس دهنده ای غیر بیانن اگه خواستی بگو بیشتر توضیح بدم
خودم اغلب از گوشی استفاده میکنم واسه همین یادم میره

همچین آپشنایی بیان داره :))

بلی بلی

:))

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان