خدایا به امید تو

- میتونی؟ دوباره؟؟
+ آره
- سال دیگه این موقع ازت بپرسم چی قبول شدی چی میگی؟
+ همونی که میخواستم
- مطمئن؟
+ به امید خدا.
۲:)
مترسک ‌‌ ۰۲ مهر ۹۵ , ۱۰:۱۶
تو می‌تونی ;)

:)

ایشالا.... :)))
موفق باشی خواهری... :)
+من ک زیست شناس شدم...تو بخون دکتر بشی..
حداقل پز بدم دوستم دکتره... :)))

من از استرس بمیرم که تو پز بدی؟

رفیق ما نوبره والا

:|
من دیگه حرفی ندارم...
خسیس...حالا من پز بدم ازت کم میاد؟؟؟؟والا....(ازین نگاه چَپَکیا...)

کم بشه ازم تو جواب میدی؟

نه تو جوابگوییی؟

یا فاطمة الزهراء ۰۲ مهر ۹۵ , ۱۷:۵۰
موفق باشی عزیزم :) 

سپاس:))

امیدوارم این بار کاملا موفق بشین :) 

سپاس:))

سلام
درسا خوب پیش میره؟ :) 

سلام :))

آخ که چقد حالم و خوب کرد کامنتت
ممنون که به یادمی هر چند من نباشم و ننویسم
:))
درسا هم هستن
واسه جمیع بلاگستانی ها سلام دارن.

ب امید خدا.. :)

:)

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان