میز کار

رفیق عزیزمون یک آشنا یک [همچین پستی] گذاشته و از میز کارش رونمایی کرده
بعد هم از همه دعوت کرده که کارش رو ادامه بدیم و ما نیز لبیک گویان دنبال مامان خانوم راه افتادیم
که تو رِ به اَبِلفَضل با من مناسب باش و گوشیتو بده من یه دو تا عکس بندازم 
از آنجایی که خلوص نیت داشته و گوشی نداشته
دل اُمّانی سوخت و هم اکنون رونمایی میکنیم
این شما و اینم از میز کار کوثر
:)

میزکار یک عدد کوثر

اون گوشه سمت راست یه نصفه نیمه جعبه به چشم میخوره
2 روز پیش تا خرخره پر کتاب درسی رسید به دستم
یه کوه هم خودم داشتم. که سمت چپ عکسه منتها دیده نمیشه
زیر میز هم کتاب های غیر درسی و یه مشت خنزل پنزل پیداست
اون سطل آشغالی روی میز هم کار آبجی کوچیکه اس که دائما خدا پره!
در ضمن این اتاق یه پشت کنکوریه که 2-3 ماهیه رنگ تمیزی به خودش ندیده
در صورت مشاهده هر گونه آت و آشغال لطفا به کوچه علی چپ مراجعه فرمایید
این بود میزکار من 
:)
۱:)
ابو اسفنج بلاگفانی ۱۹ آبان ۹۵ , ۲۰:۳۳
یادش به خیر.

:)

مترسک ‌‌ ۱۹ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۴
کاملاً برام قابل پیش‌بینی بود که اتاقت این شکلی باشه :))

:)

خب شکر خدا مامان صب لباسامونو از زمین جمع کرده بود

کنکور :| قلم چی :|
ینی اون سه تا برگه ی برنامه ها قلم چی رو با چه انگیزه ای اینقدر بزرگ ساختن نمی دونم :| من به دیوار نزدمشون :))


موفق باشی تو کنکور ^_^

ساختن بشه آینه دق

هر جای اتاق باشم خونه هاش تو چشن لامصبا

ممنون
:)

دقیقا :دی

اگه منظورت به رابطه کنکور و تمیزی اتاقه

که دقیق هم اون ورتره
:)

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان