هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم

یه چن وقتیه ویندوزم عجیب غریب میزنه
یه شب 2-3 بار خود به خود رفت رو اسلیپ و دوباره از صفحه رمزش اومد.
کرومم یهو هنگ میکنه
ورژن جدید نصب میکنم نمیاد
هر از گاهی انگار سر خود ریفرش میشه
آیکن های تسک بارم یهو میرن و چند ثانیه بعد میاد
یه مدت کلا ویندوز دفندرم غیر فعال بود انگار
فایر والمم زدم غیر فعال کردم
از این صفحه سیاها هس که کد میزنی توش
از اونجا غیر فعالش کردم بعدم بلد نبودم دوباره نتونستم فعال کنم
الان ینی هک شدم رف؟
یا چون درایواش پره بازی در میاره؟
۲:)
فکر میکنم داره تلاش میکنه شما بیشتر کنکور رو بخونین :))) ولی خب ویندوز رو دوباره نصب کنین تاثیر داره؟ 

وای نع

کلی چیز میز دارم این تو
اگه کلا بپره
تازه همین 10 رو هم مردم و زنده شدم
اونم خود مایکروسافت از7 بردم 10
:(

بعید میدونم هک شده باشی ، الان دسترسیم به نت مناسب نیست، فردا بیشتر بررسی میکنیم

ایشالا که اینطور باشه

دستت مرسی
:)

ابو اسفنج بلاگفانی ۲۶ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۸
هک مک که در کار نیست.
به احتمال زیاد همون پر بودن درایو هاست.
اگه نباشه یه بار ویندوز عوض کنین حل میشه احتمالا.

باید یه هارد بگیرم پ

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان