بابا و همکارش!

سکانس 1
+سلام خوبی عمو؟
-ممنون
+خب عمو نگفتی کلاس چندمی؟
-کنکور دارم امسال
+جدا؟ جهشی خوندی ینی؟
-(با خنده): نه
+من گفتم هفتمی حتما!
-[خنده]
+ببخشید فک کردم بچه ای!

سکانس 2
+بابا من جدا بهم میاد هفتم باشم؟
دارم میرم تو 20
-تو جدی جدی 20 سالته؟
+بابا! تو دیگه چرا؟


++تازه اگه میگفتم 2 سال پشت کنکورم که دیگه حتما 2 تا شاخ رو سرش درمیومد!
۲:)
زَهـ ــــــ ـرآ ـهـَ ـسـ ـتـَـ ـمـ ۰۹ بهمن ۹۵ , ۱۳:۲۲
2 سال پشت کنکور :| فکر کنم هدفت خیلی بزرگه 
عزیزم اینا که نزدیکات اینجوری ان غریبه ها چی میگن؟ :)))
بنده دارم ارشد میخونم بهم میگن کلاس چندمی :/
دیگه از من بدبختری ؟ :||

بدبخت چیه؟

دور از جون.
راستش اون سری که اومدم وبت
چند تا پست آخرت رو خوندم
گفتم حتما 13-14 سالته!
شرمنده خلاصه!
:)

خیلی سخت باید باشه که سن رو اینقدر کمتر ببینن :/

حالا باز 30 باشی 23 نشون بدی خوبه..

ملکه شیشه ای ۲۱ بهمن ۹۵ , ۰۹:۳۱
عزیزم :)) منم همینطوری ام. حالا نه به این شدت ، ولی عموما نمیتونن سن حقیقی م رو تشخیص بدن و این خیلی خوبه :))
خصوصا در شرایطی که مثل تو دو سال پشت کنکور بودم و چندان خوشایند نبود برام که همه بفهمن چند سالمه :))
الآن هم تو دانشگاه چهره م سنم رو عیان نمیکنه . و از رفتارم هست که میفهمن ازشون بزرگترم :پی

امید به خیریه پس.

شکر
:)

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان