آخه چرا؟

۲:)
سلام
خوبه که هر روز کامنت های تبلیغاتی نمی خونی ، من میهن بلاگ وب داشتم یعنی عااااااااااصییییییییییییییییی شده بودما از بس میومدن مینوشتن سلام خوبی عزیزم میدونی چرا بازدیدت کمه ؟ به نظرم حیفه یه همچین سایتی انقدر آمارش پایین باشه بیا با من تبادل لینک کن ..... اه مسخره ها منم حذفشون می کردم

وااای نگو...

منم بلاگفا وب داشتم میدونم چی میگی...

قالب بلاگ رضا ۱۶ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۷
ماهم این مشکل رو داریم

چقدر بد...

:(

هرزنامه‌های منم زیادتر شده ولی نه اینقدر :))) 

داره زیاد تر هم میشه...

:|

خدا به هرزنامه هاتون برکت بده:دی

به طور عجیبی حضرت خضر تو هرزنامه من قدم گذاشته!

98 تاست الان!!

تازه بماند که دکمه خروج رو هم بیان برداشته و رسماً ممنوع الخروج شدیم :|

عهههه آره

زودتر ندیده بودم!

یا فاطمة الزهراء ۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۵:۰۸
کد نوشتاری بذاری هرزنامه از بین میره
@مترسک 
دکمه خروج رو برنداشته
باید برین صفحه اصلی خود بیان خروج اونجاست

و اینک دخترک خیلی سرش شو بیان وارد میشود:)

مرسی که گفتی میذارمش حتما
سوالی که پیش میاد اینه که:
صفحه اصلی بیان کجاست؟!

یا فاطمة الزهراء ۱۹ فروردين ۹۶ , ۱۸:۰۳
همون جا که اخبارش هست و آرمش هست :دی

شما هیچ میدونستید دختر معقول مناسبی هستید؟

:)

پیمان محسنی کیاسری ۳۱ فروردين ۹۶ , ۱۸:۴۸
تو نتظیمات می‌تونین کد تصویری بذارین تا هرز نداشته باشین!
اما وقتی هرزنامه هست دیگه مگه مشکلی هم پیش می‌آد؟ خوب آدم قسمت هرزنامه رو نمی‌خونه دیگه! مزاحمتی نداره که!

نع از این یه قلم کد تصویری به شدت بیزارم.

درسته خیلی تو چشم نیست اما شبیه مزاحم داشتن میمونه
حتی اگه بفرستیش به بلک لیست بازم یه حس بدی به آدم میده

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان