اصلا جنسش با رفاقت دخترونه فرق میکنه.

اگه یه زمانی خدا بهم اجازه میداد جنسیتمو انتخاب کنم

با تمام عشقی که نسبت به لاک و جواهرات و لباسا و کلا وسایل دخترونه دارم،

پسر بودنو انتخاب میکنم.

فقط بخاطر رفاقت عمیقی که بینشون وجود داره.

۲:)
کاملا موافقم که رفاقت دخترا خیلی منفعت طلبانه ست و سطحی

اغلب این شکلیه، نه همیشه.

اما اون اغلب یه جوری خنجر میزنن از پشت که با پیوند قلب هم نشه کاریش کرد

ابو اسفنج بلاگفانی ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۰:۵۹
احسنتم.

تا جایی که من خبر دارم احسنتِ درست تره!

اما موتوشکر!

یا فاطمة الزهراء ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۱:۵۱
پس رفاقت من و دوستامو ندیدی :)) 
ما از هر پسری رفیق تریم :) 
انقدر که اگه یکی به اون یکی بگه ناخوشم با اینکه بین خونه هامون حداقل 20 کیلومتر فاصله است نصف شبم باشه می شتابیم سوی هم :)

خوشا به تو و رفیقات!

البت منم یه رفیق فاب دارما
اما لعنت به کنکور

مترسک ‌‌ ۱۱ آبان ۹۵ , ۱۲:۴۹
ولی من دقیقاً برعکسم :|

نو بی اف اف، فورعِوِر؟

رفاقت عمیق؟! :| نه‌بابا ،از این خبرا نیس :/

واقعا؟

من فک میکردم همه پسرا از این رفاقتای حسرت آور دارن
:)

من به همینی که هستم راضی ام  "یک آشنا"
:) ، برای رفاقت عالی ، آدم باید طرفش رو پیدا کنه

به نظر من یک آشنا دختره

:) بله حق با شماست.

یا فاطمة الزهراء ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۹:۲۱
هیچ وقت نخواه پسر باشی بیشتر پسرایی که من میشناسم رفیق خوب ندارن

یه دوره ای تو راهنمایی به شدت دوس داشتم پسر باشم

الان با دختر بودنم این لاوم:)

مترسک ‌‌ ۱۳ آبان ۹۵ , ۱۷:۵۶
اون رو منظورم نبود :|

ینی رفاقت پسرا چندانم خوب نیست؟

رفاقت دخترا خوبه؟
همه موارد؟
هیچکدام؟

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان