والا !

در راستای [این پست]، من اگه طی کشی هم شده باید تهران قبول شم

۶:)
تهران قبول میشی نگران نباش

به امید خدا

:)

ابو اسفنج بلاگفانی ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۰:۱۰
حالا مثلا که چی؟
یه پست رو میگم بخونیدش. شاید نظرتون عوض شد.
http://geranio.blog.ir/post/365
دو قسمتیه پست. اندازه فونتشون تقریبا فرق میکنه. قسمت دومش مد نظرمه.
بخونید. شاید این حسرت کم تر بشه.

حسرت؟

نع حسرت نبوده قطعا
خدا رو شکر خیلی وقته حسرت چیزی رو نخوردم
من اگه تهران هم بودم نمیتونستم برم!
حق با نویسنده اس.
شاید جدی جدی اونقدرام خوش نگذشته باشه
( آیکون قیافه شیطانی)
متن مجبورت میکرد فکر کنی
سبک نوشتنش رو دوست دارم
ممنون که بهم پیشنهادش دادی
:)

ابو اسفنج بلاگفانی ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۱۸
نوشتنش نبود! نوشته خودم بود. خخخخ.
اون خراب شده خیر سرم بلاگ شخصیمه.
ببینید این ابو اسفنج بلاگفانی چقدر غریب افتاده!
:(

عه؟ :)

حالا چرا خراب شده؟
غریب؟

ابو اسفنج بلاگفانی ۱۶ آبان ۹۵ , ۰۰:۴۰
یه لحظه عصبی شدم خب! خخخ.
همینجوری الکی.

دوستی داشتیم در قدیم میگفت:

آب خنک ایضاً دوای اعصاب شماست
:)
یا یه چی تو همین مایه ها

یا فاطمة الزهراء ۱۶ آبان ۹۵ , ۱۶:۲۶
این حرفای آبو رو جدی نگیر خیلی هم خوش گذشت [آیکون بدجنسی] 

[آیکون دل سوزیده و اینا]

یا فاطمة الزهراء ۱۶ آبان ۹۵ , ۱۶:۳۴
بچه پاشو برو سر درست بتونی بیای تهران دیگه دهه :)) 

من اگه نتونم تو اون دور همی ها هم بیام قطعا یه برنامه جور میکنم ببینم تو رو

درس خر است!

طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان